2 Aralık 2011 Cuma

NBA Oyuncuları İlk Antrenmanlarına Çıktı


NBA oyuncuları, lokavt ilan edilmesinden bu yana ilk kez antrenmana çıkmanın heyecanı içinde.. 


Miami'nin yıldızı Chris Bosh, tüm sezonun iptal edileceğini hiç düşünmediğini ifade ederken, Carmelo Anthony ise bu sezonun daha zorlu olacağını ifade etti. 

Birçok kulüp, antrenman tesislerinin kapılarını oyuncularına açtı. Ancak yeni toplu iş sözleşmesi henüz resmileşmediği için antrenörler oyunculara eşlik edemedi.

NBA yıldızlarının, normal sezonun başlaması gereken günden tam 1 ay sonra ilk kez, kulüplerinin antrenman tesislerine girmelerine izin verildi.

Carmelo Anthony, Derrick Rose ve Chris Bosh gibi yıldızlar, belirsizlik ortamının son bulmasının mutluluğu içindeydi. Tüm sezonun iptal edileceğini hiç düşünmediğini ifade eden Chris Bosh, "Ben her zaman iyimserdim. Bu sezonun tamamen iptal olacağını hiç düşünmedim. Ancak zaman zaman işler çok kötü görünüyordu. İnsanlar bana neler olduğunu sorup duruyordu. Onlara, 'ben de siz ne biliyorsanız onu biliyorum' diyordum. Neyse ki artık bekleyişimiz sona erdi. Son dakikada da olsa bir anlaşmaya vardık. Umarım herşey kısa sürede resmileşir ve yeniden sahalara döneriz" ifadelerini kullandı.

Kendilerini çok daha zorlu bir sezonun beklediği dile getiren New York Knicks'in yıldızı Carmelo Anthony, "Fiziksel olarak zor bir sezon olacak. Üst üste 3 maç oynayabileceğimiz yolunda dedikodular duyuyoruz. Belki de, bir hafta içinde 6 maça birden çıkmak zorunda kalacağız. Bu yüzden kendimizi sadece fiziksel olarak değil; mental olarak da bu zorlu sezona hazırlamamız gerekiyor. Ancak çok iyi bir ekibimiz var ve bizi en iyi şekilde hazırlayacaklarına eminim" diye konuştu.

Toplu iş sözleşmesinin altına tüm oyuncuların imza atması ile 9 Aralık'ta hazırlık kampları resmen başlamış olacak. 66 maç üzerinden oynanacak yeni sezonun ise 25 Aralık'ta başlaması bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder