2 Aralık 2011 Cuma

Ersan: İyi Form Tuttum




NBA’deki lokavt süresince Anadolu Efes formasını giyen milli basketbolcu Ersan İlyasova, 9 Aralık’a kadar ABD’de olması gerektiğini, Anadolu Efes’teki takım arkadaşlarının eksiğini dolduracaklarına inandığını söyledi

.
Ersan İlyasova, Anadolu Efes takımının sezon başında, THY Avrupa Ligi’nde dörtlü finale katılma ve Beko Basketbol Ligi şampiyonluğunu kazanma hedefiyle yola çıktığını belirtti.
Takımın THY Avrupa Ligi ve Beko Basketbol Ligi’nde hedeflerine ilerlediğini  dile getiren İlyasova, ”Adım adım hedefe gidiyor. Ligde iyi sonuçlar aldık. Avrupa Ligi’nde de kazandığımız galibiyetle hedefe bir adım daha yaklaştık. Bensiz de dörtlü final hedefine gider ve iyi bir derece elde eder. Takımda yetenekli oyuncular var. Antrenörümüz takım içinde mutlaka bir çözüm bulur diye düşünüyorum” dedi.

Lokavt dönemini Anadolu Efes’le geçirerek doğru kararı aldığına inandığını dile getiren Ersan İlyasova, ”Zamanımı boşa geçirmedim. Bana büyük katkısı oldu. Üç aydır iyi idman yaptım ve maçlara çıktım. İyi form tuttum. Son olarak 2 yıl önce Barcelona’da Avrupa Ligi’nde oynamıştım. Avrupa basketbolunu da özlemişim. Anadolu Efes’le Avrupa Ligi’nde oynamak çok güzeldi” şeklinde konuştu.

NBA’deki takımı Milwaukee Bucks’a 9 Aralık’a kadar katılması gerektiğini ifade eden Ersan İlyasova, ”9 Aralık’ta antrenmanlar başlıyor. Antrenmanlara katılmam çok önemli. Bu nedenle orada olmam gerekiyor” ifadelerini kullandı.

Ersan İlyasova, Anadolu Efes’le Beko Basketbol Ligi’nde 7 maçta da forma giyip, toplam 2 saat 32 dakika süre aldı. Lacivert-beyazlı ekiple ligde 88 sayı kaydeden İlyasova, maç başına 12.57 sayı ortalaması tutturdu. İlyasova 7 maçta toplam 44 ribaund alarak, maç başına 6.3 ortalama ile oynadı.

Milli basketbolcu, THY Avrupa Ligi’nde de lacivert-beyazlı ekibin 7 karşılaşmasında forma giyip, toplam 2 saat 26 dakika oyunda kaldı. Toplam 69 sayı üreten İlyasova, 9.9 ortalama yakaladı. Ribauntlarda ise 7 maçta 40 ribaunt alarak, 5.7 ortalama tutturdu.
İlyasova, Anadolu Efes’in ribaunt lideri durumunda bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder