27 Temmuz 2011 Çarşamba

Doğan Hakyemez Beşiktaş'a Gelemeden Gitti

 http://cdn.sporx.com/img/3/2010-2/dogan-hakyemez-97.jpg

Geçtiğimiz günlerde Doğan Hakyemez'in Beşiktaş ile anlaştığına dair haberler duyuyorduk . Bu haberler Beşiktaş ve Doğan Hakyemez tarafından da doğrulanmıştı ama Doğan Hakyemez Beşiktaş'a gelemeden gitti . Doğan Hakyemez yaptığı açıklamada Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören ile görüşüp anlaşmaya vardığını ancak yönetim kurulunun bu anlaşmaya onay vermediğini söyledi.

Beşiktaş Basketbol Takımında görev  yapması  beklenen Hakyemez, 'Başkan ile anlaşmıştık . Bana görevimin yönetim kurulunun onayından geçtikten sonra başlayacağını söylemişti . Ancak bundan sonra Ergin Ataman ile transfer çalışmaları ve sezon planlaması ile ilgili çalışmamı rica etmişti. Ancak ne olduğu konusundan bir fikrim yok  bilmiyorum yönetim onay vermedi. İşin ilginç tarafı bilgilendirme yapılmadı. Üçüncü şahıslardan konuyu öğrendim.' dedi.

Ergin Ataman'ın kendisi ile çalışmayı çok istediğini belirten Hakyemez, 'Beşiktaş gibi önemli bir camiada çalışmayı  isterdim. Ergin Hoca ile başarılı işler yapacaktır. Ancak ne oldu da böylesi bir karar alındı merak ediyorum. Konu hakkında çok da yorum yapmayı istemiyorum. Benim için Beşiktaş defteri kapanmıştır. Onlara başarılar diliyorum.' ifadelerini kullandı.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder