2 Temmuz 2011 Cumartesi

Detroit Ben Gordon'ı Göndermek İstiyor

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4WP-YXi0tjjtk9Rkl4K4jSIlNnJkNnDKVO8Khc_WkBj0hYFcdabm2Uw0bysXA4YKJVh1I6Eua1sfGgop0F_A4YUx8zrdJndrftu5wzBQQskBTvs5WRyujK73Lu8fh7N3D4aBHV2Mi9bY/s1600/ben_gordon_pistons.jpg

 Detroit Pistons serbest olarak takıma kattığı ama istediği katkıyı bir türlü  alamadığı  Ben Gordon'ı  takımdan yollamak istiyor .Detroit yönetimi Ben Gordon için yeterli teklif arıyor . Ben Gordon'ın anlaşmasını üstlenecek takım bulmak Detroit yönetimi için oldukça zor ve Detroit yönetimi bunun farkındalar . Bu arada Ben Gordon'ın 7 numarası çaylak oyuncu Brandon Knight verilmesi bağların kopmuş olduğunun bir habericisi olarak yorumlanıyor . Ben Gordon'ında takımda kalmak için istekli olmadığı biliniyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder