15 Ekim 2011 Cumartesi

Ben Gordon : Lokavt 1 Değil 2 Sene Sürebilir

 http://www.hoopsfix.com/wp-content/uploads/2010/05/Ben-Gordon.jpg

Detroit Pistons'ın oyuncusu Ben Gordon basına açıklamalar yaptı.Gordon lokavt konusunda son derece karamsar açıklamalarda bulundu.Stern dahil kimse bu kadar karamsar konuşmamıştı .

Gordoneden lokavt görüşmeleri hakkında ''Görüşmeler boşu boşuna oluyor ,  zaman kaybı sadece . Bana kalırsa 2 hafta iptal kararı sadece başlangıç bundan çok daha fazla  olacak . Toplantılardaki havaya baktığımda lokavt 1 değil 2 sene bile sürebilir .Açıkçası kendimi en kötüsüne hazırlayıp en iyisini umut ediyorum.'' dedi.

Lokavt görüşmelerinde olumlu bir hava oluşmuştu .Ama bu olumlu hava çok çok kısa sürdü.Son zamanlarda yapılan açıklamalara bakılırsa Lokavt en az Ocak ayına kadar sürecek .

Ocak ayına kadar basketbol seyircisini NBA'siz bırakmaktan daha kötü ne olabilir bilmiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder